Avatar billede mallemukken Nybegynder
10. april 2008 - 15:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dimension, oprette et hiraki

sql 2005
jeg har en dimension med nogle kunder i.
der er en relation til fra en facttabel til kundenr og kundegruppenr. jeg vil gerne lave et hiraki på kundegruppenr, kundenr, men jeg kan simpelhen ikke få det til at virke.

Er der en enkelt beskrivelse nogensteder hvor jeg kan se hvordan et hiraki skal bygges i en dimension ?
Avatar billede anri Novice
15. april 2008 - 23:03 #1
Jeg tror du skal uddybe lidt mere hvad du mener.
Avatar billede mallemukken Nybegynder
21. april 2008 - 10:10 #2
lukker spørgsmålet, da det åbenbart var en bug i programmet der gjorde at jeg ikke kunne,,,, slettede hele kuben og startede forfra,,, takker for deltagelsen