Avatar billede kc170580 Nybegynder
10. april 2008 - 11:15 Der er 6 kommentarer

Søger hjælp til bogføring

Jeg har en mindre firma med udlejning af maskiner og salg af vare til disse.

Jeg skriver selv faktura, og holder selv styr på debitor og kreditor.

Jeg vil gerne have en til at tage sig af selve bogføringen.

Evt. ved at jeg føre en kasseklade, og sender bilagnen til dig.'

Eller hvordan det kan laves.

Giv til venligst et tilbud??
Avatar billede wied Nybegynder
10. april 2008 - 11:56 #1
prøv på iværksætterdebatten animo http://www.amino.dk/forums/39.aspx
Avatar billede danic Nybegynder
14. april 2008 - 08:46 #2
Vi tager 300 kr. i timen plus moms for bogføring, her betaler du kun for faktisk forbrug - hvilket ofte er den billigste løsning. Vi benytter regnskabsprogrammeret Summasummarum hvorfra du vil få udskrifter af det bogførte, du kan enten selv, eller vi kan indberette moms for dig.

Læse mere:
http://www.borringregnskabsservice.dk/
Vi bor centralt i Hedehusene
Avatar billede jmc Nybegynder
08. maj 2008 - 12:38 #3
Kan du ikke sende dine oplysninger om hvor du bor?
Avatar billede freekyzone Nybegynder
07. august 2008 - 15:53 #4
www.per-svenningsen.dk

Statsautoriseret som tager det samme for bogføring som bogføringskontorer og freelance bogføringsfolk.

Fordel:
- Altid opdateret vide om nyeste regler
- Altid opdateret på skat og moms
- Når der er bogføret bliver selvangivelse og regnskab også meget billigere

Har kunder i hele landet - også bogføringskunder i hele landet - og det er der jo en grund til :-)
Avatar billede jmc Nybegynder
07. august 2008 - 16:04 #5
hvor bor du?
Avatar billede kc170580 Nybegynder
07. august 2008 - 16:04 #6
Tak for svar.

Jeg har fundet en.