Avatar billede stof Nybegynder
07. april 2008 - 20:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

et program som selv kan rule ned

Jeg leder efter et program som kan rule ned i et pdf-dokument med en given hastighed.

Grunden er at jeg er begyndt at bruge min bærbare som node-database.. Vil derfor gerne have at den selv ruler ned.

Findes det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2008 - 21:00 #1
du kan bruge din mus...
klik på hjulet så kan den selv scrolle
Avatar billede stof Nybegynder
07. april 2008 - 21:29 #2
hah.. godt tænkt..

har bare ikke lige en mus til bærbaren.. kan den også scrolle meget langsomt så?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. april 2008 - 20:47 #3
Tror jeg ikke... min kan ikke :(
Avatar billede stof Nybegynder
08. april 2008 - 21:45 #4
så må jeg ud og anskaffe mig en mus. du er sikker på at der ikke findes et program der kan?

du laver bare et svar så får du pointene..
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
09. april 2008 - 17:23 #5
Det er indbygget i Adobe Reader 7.0

"Using the keyboard to control automatic scrolling
To start automatic scrolling, choose View > Automatically Scroll, or press Ctrl+Shift+H (Windows) or Command+Shift+H (Mac OS).
To change the scrolling speed, press a number key: 9 for the fastest speed, 0 for the slowest speed (not stopped). You can also press the Up Arrow or Down Arrow key to increase or decrease scrolling speed.
To reverse the direction of the scrolling, press the minus sign (-) key.
To navigate the document while in automatic scrolling mode, use the usual navigation methods, such as the Left Arrow and Right Arrow keys, the Page Up and Page Down keys, and the navigation buttons on the status bar.
To stop automatic scrolling, either choose View > Automatically, or press Esc, or press Ctrl+Shift+H (Windows) or Command+Shift+H (Mac OS)."