Avatar billede pjatmail Mester
04. april 2008 - 12:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

vagt/turnusplan

Hej
Jeg oprettede et spørgsmål (http://www.eksperten.dk/spm/751483) for længe siden og fik et virkeligt brugbart svar! Nu er problemet imidlertid, at vi er blevet én mindre i vagtplanen - er der nogen der kan hjælpe med det?
Avatar billede sleeper Nybegynder
04. juni 2008 - 12:43 #1
Avatar billede pjatmail Mester
04. juni 2008 - 13:55 #2
jeg siger mange tak - for svaret. Hvis jeg engang skal ændre igen - er der så en "nem" løsning til at ændre antallet af personer i gruppen?
Avatar billede sleeper Nybegynder
04. juni 2008 - 16:06 #3
Nej

Alle formler skal ændres.

Velbekomme
Avatar billede juhlemanden Nybegynder
04. juni 2008 - 22:14 #4
Undskyld jeg bryder ind, men jeg syntes det var en sjov udfordring, og har her
http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=12497

lagt en fil, hvor du selv kan ændre, uden at der skal ændres i formlerne. Det "eneste" du skal sørge for at dine indtastete vagte, og bagvagter "kører" i ring, således at bagvagten til første hovedvagt, er anden hovedvagt. Og at den sidste hovedvagt, har den første hovedvag som bagvagt. (gav det mening?) Ellers prøv at se i arket, tror det siger sig selv :)

Ps. er ikke intereseret i points :)
Avatar billede pjatmail Mester
05. juni 2008 - 08:17 #5
Du er velkommen til at bryde ind. Jeg har set på din uploadede fil - hvis jeg vi kun er 3 i gruppen til at dele vagterne, hvordan skal jeg så skrive dem ind i skemaet... Jeg kan ikke rigtigt få det til at virke som du beskriver.
Avatar billede pjatmail Mester
05. juni 2008 - 08:36 #6
Så lykkedes det mig at finde løsningen. Din løsnings model virker hvis man ikke har formler i andre felter, i c kolonnen end i de aktive, altså dem hvori der skal stå navne.
Tusind tak, og du er sikker på du ikke vil have point for det?
Avatar billede juhlemanden Nybegynder
05. juni 2008 - 21:39 #7
Helt sikker :)

Godt du fik det til at virke.