Avatar billede zybe Nybegynder
04. april 2008 - 07:39 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

802.11n på Mac Mini

Hej

Har fornyligt købt en Mini samt en TimeCapsule som skal fungere som Mediecenter. Planen er at alt musik, film, billeder osv skal ligge på TimeCapsule så det er tilgængeligt for alle computere.

Det hele skal køre trådløst, hvilket jeg ikke troede være et problem. Det er det god desværre. Når jeg afspiller film fra TC på Minien så hakker det ca. hvert 20 sek. Har prøvet at ændre lidt på trådløs indstillinger samt skifte kanal, dog uden held.

Derfor vil jeg gerne kunne køre 802.11n for at øge hastigheden. Jeg har læst om at man kan få usb netkort der understøtter 802.11n. Har bare ikke kunne finde nogle steder man kan købe et der understøtter Mac?

Derfor vil jeg høre om der er nogle der ved hvor det kan købes?

Eller om nogen der har gode råd til optimering af hastigheden på andre måder?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
04. april 2008 - 08:13 #1
Avatar billede aeblenet Nybegynder
04. april 2008 - 08:20 #2
tror det dog desværre ikke . . .
Avatar billede zybe Nybegynder
04. april 2008 - 08:30 #3
det gør den desværre ikke
Avatar billede aeblenet Nybegynder
04. april 2008 - 09:01 #5
Avatar billede zybe Nybegynder
04. april 2008 - 09:41 #6
fantastisk! Har ikke kunne finde nogle til salg i DK! Der reddede du lige min weekend. Bare en skam jeg ikke kan få den leveret imorgen.

Tak for hjælpen!!
Avatar billede aeblenet Nybegynder
04. april 2008 - 10:47 #7
any time . . . takker for point!