Avatar billede matfri Nybegynder
02. april 2008 - 20:48 Der er 4 kommentarer

Program til VB

Hej,

jeg er helt ny i VB, og vil derfor høre om der findes et alternativ til MS' Visual Basic.

Jeg skal have compilet en BAS fil, og det kan jeg se ikke kan lade sig gøre i Visual Basic Express Edition.

Martin
Avatar billede arne_v Ekspert
02. april 2008 - 20:59 #1
Hvis de brugte Basic features er valide i VB.NET saa kan VS Express VB.NET godt
bruges. Eller bare command line compile med .NET vbc compileren.

Hvis ikke skal vi nok vide lidt om hvilken Basic dialekt det er. Er det VB6 saa er
VB6 jo nok noedvendig.
Avatar billede matfri Nybegynder
02. april 2008 - 21:04 #2
Jeg ved at det er VB6, men findes der ikke en alternativ til det dyre program?
Avatar billede arne_v Ekspert
03. april 2008 - 01:47 #3
Jeg tvivler på at du overhovedet kan købe VB6 længere.

Find nogen som har et eksemplar af VB6 liggende som de ikke bruger og som de kan sælge legalt.

Eller brug lidt tid på at se om ikke du kan konvertere koden til VB.NET - hvor mange linier
kode er det ?
Avatar billede arne_v Ekspert
28. oktober 2008 - 02:49 #4
Kommet videre ?