Avatar billede kc170580 Nybegynder
02. april 2008 - 12:06 Der er 5 kommentarer

Booking system til maskiner

Jeg har nogle maskiner, som jeg udlejer. Mangler et system til at styre ledig maskiner. (15-20 enh.)

Det skal ikke være online,

Krav:
Det skal være nemt, at se om en maskiner er ledig

Oplysning som skal bruges ved booking:
- Hvilken maskine skal der lejes
-Lejer navn
-Bemærkninger 2 stk.
-Afhentningsdato & tidspunkt
-Retur dato & tidspunkt

Der betales gerne for et brugbart system
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2008 - 12:10 #1
jeg dumpede lige ind i et open source system her http://sourceforge.net/projects/mrbs/
men ved ikke hvordan det er
Avatar billede supertekst Ekspert
02. april 2008 - 23:11 #2
Jeg kan konstruere et system indenfor Office-pakken (har selv 2003).

Hvis interesseret, er du velkommen til at kontakte mig: pb@supertekst-it.dk
Avatar billede supertekst Ekspert
16. april 2008 - 09:06 #3
Nogen afklaring?
Avatar billede kc170580 Nybegynder
16. april 2008 - 09:38 #4
Ja. der er afklaret.
Fik et system hvor jeg ogsp har mulighed for online booking.
Du kan se det færdige resultet på www.jk-udlejnng.dk

Tak for dit bud.

Hvad tager du for at lave systemer.
Det er mulig at jeg skal have lavet noget andet.
Skal bruge et system til at lave faktura, og udsende lejeaftaler.

De faktura programmer jeg har fundet indtil opfylder ikke rigtigt mit behov
Avatar billede supertekst Ekspert
16. april 2008 - 13:39 #5
Tak for tilbagemeldingen - har set på dit bookingsystem (der manglede lige et "i" i udlejnIng) - men det ser godt ud.

Du spørger hvad jeg tager for at lave systemer. Det afhænger meget at hvilket system, der er tale om. Alle systemer, som jeg udarbejder i regi af mit firma - er udviklet via VBA (det særlige programmeringssprog til Microsoft Officepakken). Alle de enkelte applikationer heri kan integreres - efter behov.

De fleste systemer konstrueres efter fast pris. Min timepris er kr. 450,- + moms.

Du er som sagt velkommen til at kontakte mig direkte - kan også aflægge dig et besøg - da vi næsten er naboer (Hald, 7840 Højslev).