Avatar billede migduvednok Nybegynder
01. april 2008 - 11:47 Der er 4 kommentarer

IE7 glemmer cookies

min IE7 glemer sine cookies hvilket gør at ingen websites kan huske mine oplysninger, og alle websites under CNET (cnet.com, gamespot.com, etc) virker slet ikke, undtagen når jeg tilgår dem gennem en proxy.
jeg har prøvet at kigge i IE's avancerede indstillinger, men det hjælper ikke en døjt.

Har du en løsning?
Avatar billede jokkejensen Novice
01. april 2008 - 11:55 #1
Prøv at tilføje et af website'sene under "trusted sites" og se om du kan oprette cookies så..

Hvis du kan - er det højst sansynligt standard sikkerhed indstillingerne den er gal med.

/JJ
Avatar billede migduvednok Nybegynder
01. april 2008 - 12:05 #2
har jeg nu prøvet, men det virker desværre ikke.
så hvad skal jeg ændre isikkerhedsindstillingerne?
Avatar billede jokkejensen Novice
01. april 2008 - 12:13 #3
Hvis du ikke kan for et trusted site, forstår jeg heller ikke..

Virker det upåklageligt i andre browsere ?

/JJ
Avatar billede vejmand Juniormester
01. april 2008 - 12:20 #4
Funktioner -> Internetindstillinger -> Brskyttelse af personlige oplysninger ->
Står skyderen til "Mellem"?
Kig under "Avanceret" om et flueben står forkert
Og er siden tilføjet under "Websteder"?