Avatar billede jkampmann Nybegynder
30. marts 2008 - 15:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

A page can have only one server-side Form tag.

Hejsa.
Jeg har et problem med noget asp.net værk.

Jeg sidder med en masterpage, hvor på jeg har et "tilmeld dig nyhedsbrevet" i højre side (standard side for master.page), det vil sige, hvis jeg går ind på en underside, står "tilmeld dig nyhedsbrevet" der stadig.

Problemet er så, at jeg vil lave en kontakt-side, hvor man kan kontakte mig.

Så fortæller den mig, at jeg kun må bruge én form med runat="server" - hvordan undskyld sproget - fanden, skal jeg så kunne lave en kontakt-side?

Description:
- An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details:
- System.Web.HttpException: A page can have only one server-side Form tag.
Avatar billede jkampmann Nybegynder
31. marts 2008 - 12:49 #1
Slet ingen der kan hjælpe mig?
Avatar billede torotune Nybegynder
31. marts 2008 - 20:42 #2
Du skal bare have starten af dit form-tag lige efter <body> på din masterpage. Så sætter du </form> i slutningen af din masterpage, lige inden </body>. På den måde omslutter din form både dit tilmeld nyhedsbrev og den kontaktside du vil have.

Du skal ikke også have en form på din content-page/kontaktside.
Avatar billede jkampmann Nybegynder
31. marts 2008 - 22:33 #3
Altså den skal jeg lige have igen..

Jeg har i min master.page sat "<form .....>" lige nedenunder <body> og </form> i ligefør </body>.

Og i min kontakt-underside, har jeg INGEN form? Så tror den jo bare, at formen på kontakt-undersiden skal postes til mit nyhedsbrev?

Sådan forstod jeg den.. du må lige forklare igen :-)
Avatar billede jkampmann Nybegynder
02. april 2008 - 14:05 #4
Lukketid, fik løst det på en eller anden mystisk måde