Avatar billede blueice Nybegynder
28. marts 2008 - 21:54 Der er 3 kommentarer

Hvordan integere man vba i et program

Er det muligt at gøre så man kan skrive VBA kode i et program og udfører den efter programmet er samlet???
Avatar billede learningvba Nybegynder
01. april 2008 - 08:14 #1
Kan du uddybe lidt?
Eventuelt komme med et eksempel på hvad du gerne vil.
Takker.
Avatar billede blueice Nybegynder
01. april 2008 - 20:11 #2
I word, excel og andre (ikke mircosoft) programmer, har man mulighed for at bruge vba i..

Hvordan får jeg denne funktion, altså skrive vba scripts i det..
Avatar billede learningvba Nybegynder
01. april 2008 - 20:34 #3
Hvordan du direkte inkorporerer vba i dit eget program? Pyh, aner det faktisk ikke :-), og mit bedste svar ville være at foretage en søgning på google, og så paste svaret ind, for jeg er sikker på at MS på deres hjemmeside har skrevet man gør sit program parat til at kunne benytte et scriptsprog.

Ikke et super-godt input ;-), men det var det bedste jeg kan på det område :-)