Avatar billede sesso Nybegynder
27. marts 2008 - 12:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Brug af egne iconer

Hej,
jeg har lige downloadet en zip-fil fyldt med en masse Mac OS X iconer, men jeg kan ikke rigtigt se mig ud af, hvordan jeg får dem "aktiveret" i windows.
Jeg har StyleXP, men icon-sættet jeg har hentet, har desværre ingen .iconzip, .iconset eller noget i den stil, den har bare en masse filer af typen "Ikon" (.ico går jeg udfra).
Hvordan får jeg dem "aktiveret" i windows, så de ikoner bruges i stedet for windows' egne?
Avatar billede sesso Nybegynder
27. marts 2008 - 13:53 #1
Det kan da ikke passer der ikke er nogen der kan hjælpe?
Avatar billede bens Nybegynder
27. marts 2008 - 15:21 #2
det er vel bare at højreklikke på filen du vil skrive ikon på. egenskaber - ændre ikon, og så browse ned i den mappe du har ikonerne.
Avatar billede bens Nybegynder
27. marts 2008 - 15:21 #3
hehe. ændre ikon på, ikke skrive ikon på :P
Avatar billede sesso Nybegynder
27. marts 2008 - 15:28 #4
Nej, for det er hele ikon-sættet jeg vil ændre... _Alle_ ikoner, fra microsofts egne til dem jeg har downloadet.
Avatar billede flintstone Novice
27. marts 2008 - 18:24 #5
prøv med IconPackager fra Stardock.com
Avatar billede flintstone Novice
27. marts 2008 - 18:26 #6
Avatar billede sesso Nybegynder
28. marts 2008 - 09:00 #7
Jeg siger mange tak, Flintstone!
Smid et svar;)
Avatar billede flintstone Novice
28. marts 2008 - 13:48 #8
c",)  Takker