Avatar billede grenaa1 Nybegynder
27. marts 2008 - 00:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Program til at overvåge af ip enheder

Hej

Jeg søger et program til at overvåge af ip enhederne i mit netværk cisco har lavet noget men kan ikke huske hvad det hedder.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
27. marts 2008 - 00:33 #1
jeg bruger Look@lan kan hentes her:  http://www.lookatlan.com

den er gratis og kan lidt af hvert, ved ikke om det er noget i den stil du vil have
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. marts 2008 - 08:44 #2
Der findes flere forskellige, bl.a NETQos der er en relativ stor og dyr løsning, men som kan utroligt meget. Ellers vl en næsten hvilken som heldst SNMP monitor kunne give dig et væld af informationer. Prøv at søge på google
Avatar billede noob2003 Nybegynder
27. marts 2008 - 09:27 #3
har lige hentet lookatlan og avast fandt virus i deres fil :-(

Win32:STunnel [Tool]
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. marts 2008 - 10:18 #4
stunnel er ikke nødvendigvis en virus, men da den kan bruges tl grime ting vil de fleste virus programmer fortælle at den er der. Stunnel bruges bl.a. til visse former for VPN samt visse former for hacking af VPN
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
27. marts 2008 - 10:29 #5
Programmet jeg søger skal kunne hvise alle ip enheder på mit netværk hvordan de er forbundet og om der er fejl på enhederne.
Avatar billede sameaim Nybegynder
27. marts 2008 - 14:22 #6
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
27. marts 2008 - 17:20 #7
jeg kan ikke forstå at du skulle få virusadvarsel, kører selv med kaspersky, og på arbejde bruger vi f-secure på servere og klienter, ingen af dem brokker sig vi har også en server der kører mcafee, den brokker sig heller ikke.
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
28. marts 2008 - 12:12 #8
Sameaim, det var lige det jeg kigget efter smider du lige et svar så du kan få dine point.
Avatar billede sameaim Nybegynder
28. marts 2008 - 16:31 #9
:)