Avatar billede super-franz Nybegynder
25. marts 2008 - 22:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med nye strømforsyning!

Jeg har lige skfitet min gamle 250w strømforsyning ud med en ny Corsair 550w!

Men efter at have sat den i får jeg problemer. Den starter og det hele lader til at køre normalt, men kun 3-4 sek så slukker den igen. Uden at sige nogen bip lyd. Når jeg så sætter den gamle strømforsyning i igen så virker det hele igen.

Hvor kan det skyldes? Defekt strømforsyning?

Det skal lige tilføjes at computeren er 3-4 år gammel!

Kunne man forstille sig at man skulle justere nogle jumper på bundkortet? Nu hvor den skal håndtere en væsentlig større strømforsyning!

Håber i kan hjælpe mig...
Avatar billede jacotex Nybegynder
26. marts 2008 - 08:14 #1
Hej , Jeg har en Corsair 620w og den gør lige som din , starter og kører i 2-3 sek. og så går den ud og så går der 4 sek og så starter den normalt op ;b
Avatar billede super-franz Nybegynder
26. marts 2008 - 10:13 #2
Men det gør min ikke.. Det sker slet ikke noget. Nogen der har samme oplevelser?
Avatar billede off-line Nybegynder
26. marts 2008 - 13:01 #3
Jeg foreslår at kontakte sælger af produktet.
Avatar billede super-franz Nybegynder
26. marts 2008 - 13:16 #4
Hmm røv irriterende... Men tror jeg bliver nød til at sende den tilbage..
Avatar billede super-franz Nybegynder
28. marts 2008 - 15:52 #5
Fik send PSUen tilbage til firmaet, har er svaret jeg fik tilbage:

MM-Vision: PSU testet ok. Fejlen kan skyldes at P4 4-pin stikket ikke har været i brug.

Mig: Okay, beklager besværet så... Og hvad gør jeg så hvis jeg ikke ønsker da bruge P4 4-pin stikket?

MM-Vision: Det er et stik som sidder på alle nyere bundkort og det bør manualen til bundkortet beskrive hvordan det fungerer.
Avatar billede off-line Nybegynder
28. marts 2008 - 23:28 #6
Nå ja, når du ikke har sat 4-pin stikket i bundkortet, så er fejlen helt din egen.
Forhåbentlig fik du ikke en regning fra MM-Vision for undersøgelsen:)
Avatar billede super-franz Nybegynder
29. marts 2008 - 21:48 #7
Men der er ikke nogen steder i mit bundkort hvor der kan sidder et P4 4-pin stik! (Mit bundkort er af ældre dato) Eller er det mig der er helt gal på den?
Avatar billede off-line Nybegynder
29. marts 2008 - 23:18 #8
Prøv at se igen, men ikke ved siden af der hvor det brede strømkabel sættes til.
Prøv i sedet at se i den modsatte ende af bundkortet, ud mod bagsiden og ud mod
kanten af bundkortet.