Avatar billede UFFE RICHTER Nybegynder
25. marts 2008 - 20:17 Der er 2 kommentarer

M/K søges til opgaver + en stor opgave

M/K søges til opgaver + en stor opgave, som kan komme til at give genlyd.

Du skal kunne programere i php/html
Du kan komme med på mit store projekt, som sponcorer, via din hjælp.
Du skal til at være til at stole på 190%, tillid er en æressag.
Du skal være ærlig og ligefrem.
Jeg skulle kunne få fat på dig, via msn og skype.
Alt hvad du vil blive indvilget i, er kun berørt af os.
Jeg kan ikke betale dig guld og grønne skove, men lidt fra tid til anden.
Avatar billede UFFE RICHTER Nybegynder
25. marts 2008 - 21:09 #1
Kan træffes på mail post@uffe.it
Avatar billede s0mmer Nybegynder
05. april 2008 - 20:09 #2
Jeg er interesseret i at høre lidt mere om dit projekt.

Tjek www.erhmmedia.dk for mere information om mig og kontakt mig endelig hvis det kunne have interesse.

Mvh. Steffen Sommer
steffen@erhmmedia.dk