Avatar billede zhark Nybegynder
25. marts 2008 - 17:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

store billeder

Når man ser billeder - f.eks. blå avis - er nogle meget store. Man ser så et billede og klikker nederst i højre hjørne... så kommer et rigtigt stort billede, meeen - ikke nogen mulighed for at se andet end et hjørne af billedet (:
Hvor er det lige man indstiller så der kommer billed holder frem?
Avatar billede vejmand Juniormester
25. marts 2008 - 18:47 #1
Kan du komme med et link?
Avatar billede zhark Nybegynder
25. marts 2008 - 21:36 #2
http://www.golfonline.dk/shops/kobogsalg/billeder/55364.jpg
Når man ser "første" billede og taster nede i højre hjørne , hvor der fremkommer et ikon, bliver billedet jo mega stort - meeen der (jeg) får ingen mulighed for at skrolle billedet og kan altså kun se et tilfældigt hjørne af billdet.
Kan sku ikke huske hvor/ eller hvorledes man indstiller internettet til at tipasse billedet?
Avatar billede vejmand Juniormester
26. marts 2008 - 07:56 #3
Hos mig kommer der et stort billede med det samme.
Den kan jeg ændre størrelsen på, ved at holde Ctrl-knappen nede, og så bruge scroll-knappen på musen.
Avatar billede zhark Nybegynder
26. marts 2008 - 09:21 #4
http://www.golfonline.dk/shops/
Ja - du har faktisk ret. Det link jeg postede har jeg måttet fjerne " - Microsoft Internet Explore" som står på alle billeder og så du'er udvideknappen ikke, idet scroll-knappen ikke kommer frem.
Du kan evt. prøve nogle billeder på ovenstående link, så kan du se hvad jeg mener.
Det er en gang fis der sker når explore teger over. Man må så glæde sig over det ikke er så ofte det betyder noget.
Avatar billede zhark Nybegynder
26. marts 2008 - 09:26 #5
Hvis du prøver linket, så bemærk at de første billeder jo alle er små, man skal noget ned inden der er billeder som kan blive så store at problemet er der.
Og ved lige de her billeder (som jo kun er for at vise hvad jeg mener) betyder det jo ikke noget særligt.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. marts 2008 - 13:14 #6
Hos mig tilpasser den automatisk (IE7)

Har du flueben her:
Funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret -> Aktiver automatisk tilpasning af billedstørrelse
Avatar billede zhark Nybegynder
26. marts 2008 - 13:47 #7
Ja jeg har flueben i automatisk tilpasning. Men der kommer ikke scroll muligheder ved de store billeder.
Bruger jeg det første link jeg har sendt så virker det, men... som jeg skrev fik jeg det link hvor der yderligt sto " - Microsoft Internet Explore" ok dette kan ikke bare fjernes - eller det korrekte link kunne ikke copy/paste, men matte skrives af og, ja så virker det med scroll (:
Skriv et svar, så lukker jeg spm. :)
Avatar billede vejmand Juniormester
26. marts 2008 - 14:26 #8
Oki...