Avatar billede euphonia Nybegynder
25. marts 2008 - 15:42 Der er 8 kommentarer

problem med installering af printer

Hej,

Når jeg prøver at installere vores HP 4100TN printer på min bærbar, når den til 64% og så kommer der en fejl op. den siger at installationen har fundet en alvorlig fejl og må afslutte, og jeg skal genstarte min computer og prøve igen, men den vil stadig ikke installere den.

den kan uden problemer installeres på både min kærestes bærbar og stationær, samt min svigerfars stationær.

kan det være noget på min bærbar som går ind og blokkere installationen...?
Avatar billede ejldk Nybegynder
25. marts 2008 - 15:50 #1
Er det vista eller xp?
Har du prøvet at hente driveren fra HP's hjemmeside?
Avatar billede ejldk Nybegynder
25. marts 2008 - 15:57 #2
Jeg prøvede at finde en driver til dig, men det ser ud somom at hp.com er nede.
Du må prøve igen senere.
Avatar billede euphonia Nybegynder
25. marts 2008 - 15:59 #3
det er Win XP

printeren er en Netværksprinter, med orginal installations CD til.
jeg køre den på "Grundlæggende microsoft server-installation"
Avatar billede _anden_ Nybegynder
25. marts 2008 - 16:01 #4
Bruger du CD eller har du hentet filen fra HP's hjemmeside?

Måske filen er defekt, hvis du har hentet den fra HP's hjemmeside, evt. prøv at hente den ned igen.

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?lang=da&cc=dk&prodNameId=29122&taskId=135&prodTypeId=18972&prodSeriesId=83436&submit.y=3&submit.x=8&lang=da&cc=dk
Avatar billede ejldk Nybegynder
25. marts 2008 - 16:05 #5
Det ser ud til at hp.com virker igen. Prøv at downloade en ny driver fra deres hjemmeside.
Avatar billede euphonia Nybegynder
25. marts 2008 - 16:05 #6
jeg bruger den orginale CD og den virker på min kærestes computer og hans fars også.
Det er kun på min bærbar fejlen kommer.
så det må være noget med min computer som går ind og blokkere eller noget.
Avatar billede ejldk Nybegynder
25. marts 2008 - 16:05 #7
Brug det link som anden gav :-)
Avatar billede euphonia Nybegynder
25. marts 2008 - 16:29 #8
Linked som er angivet er hentet og afprøved,
samme fejl opstår når jeg installere vores printer.