Avatar billede sandfeld Novice
25. marts 2008 - 13:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forskel på samsung dvd-brændere??

Hejsa!

Har kig på en dvd-brænder som jeg har fået anbefalet...Men vil gerne vide hvad forskellen er på to dvd-brændere som hedder næsten det samme?

Samsung SH-S202H/BEBE
Samsung SH-S202H/BEBN

Det er altså de sidste bogstav som adskiller de to brændere fra hinanden...Så vil tro at svaret på mit spørgsmålet muligvis er en forklaring på dette sidste bogstav....

På forhånd tak
Avatar billede venturer Nybegynder
25. marts 2008 - 13:49 #1
Jeg fandt i en forum tråd "et sted" at forskellen ligger i hvad du får med.
BEBE = OEM uden noget software (du får altså bare drevet i en pose).
BEBN = OEM med software (du får drevet i en pose med med lidt ekstra software).
BSBN = Retail (du drevet i en pæn Samsung kasse med tilhørende software)

Det er altså det samme DREV du får uanset havd.
Avatar billede sandfeld Novice
25. marts 2008 - 14:20 #3
Hej Venturer!!! Mange tak for dit fyldestgørende svar...Her får du dine velfortjente point...
Avatar billede venturer Nybegynder
25. marts 2008 - 14:32 #4
Så lidt da :)
Jeg bliver selv nysgerring når sådan nogle "forskelle" dukker op.