Avatar billede frank1955 Nybegynder
24. marts 2008 - 12:17 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Visning af JPG filer i nero

Jeg har installeret Nero 7 på min PCe, alt så godt, men jeg kan ikke se billeder i JPG format, jeg har søgt hjælp i manualen uden resultat. Jeg håber en kan hjælpe mig.
Hilsen Frank
Avatar billede summer Mester
24. marts 2008 - 13:20 #1
Mener du at du ikke kan brænde jpg, eller ikke se dem med f.eks. Nero photosnap viewer eller Nero ShowTime
Avatar billede frank1955 Nybegynder
24. marts 2008 - 13:59 #2
Undskyld summer, det er min fejl.
Jeg mener jeg kan ikke se JPG billeder i Nero photosnap wiewer.
Hilsen Frank
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2008 - 16:06 #3
Hvad fejl får du når du vil åbne et billede fra Photosnap?
Har du været i Fil - Filtilknytninger og sætte vinge ved jpeg og jpg?
Avatar billede summer Mester
24. marts 2008 - 19:13 #4
Ser du er helt ny på eksperten. Velkommen til.
Kan du finde PhotoSnap under Start - alle programmer - Nero 7 Premium - Foto og video. Hvad sker der når du åbner progammet PhotoSnap? Prøv at indsætte et billede fra den gule mappe øverst til venstre. Når du har prøvet dette, så fortæl lige hvad der sker.
Er Nero 7 downloadet eller via cd? Der er en menu i Nero 7 Premium mappen der hedder Nero ProductSetup. Her kan du opdatere og hente nyeste version, hvis du har en gyldig key.
Avatar billede frank1955 Nybegynder
24. marts 2008 - 20:03 #5
Hej John. Jeg ved ikke hvor denne mappe findes.

Hej Summer.
Først, jeg har aldrig haft et ikke betalt program på min PCer, da jeg mener det er uanstændig og mener de er TYVERI.
Nok om det. PohtoShap åbnet korekt.
Hvis jeg åbner et billed i gul mappe sker det samme som altid. Indet.
Programmet siger at dette er en ikke gyldig fil.
Jeg har købt Nero 7 hos SHG til 500.00 kr. med produktnøgle og det hele og er blevet opgradeteret til nyeste programvation 1.2.0.25
Hilsen Frank
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2008 - 20:22 #6
Jeg var kommet på vildspor...

Hvad med Photosnap Viewer - kan du åbne der i?
Avatar billede frank1955 Nybegynder
24. marts 2008 - 20:28 #7
Hej John
Nej desværde.
Hilsen Frank
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2008 - 20:40 #8
I Photosnap Viewer gå i Fil - Filtilknytninger og sæt vinge ved jpeg og jpg -  kan du nu?
Avatar billede frank1955 Nybegynder
24. marts 2008 - 20:59 #9
Hej John.
Nej Desværde.i fil_ er der Åben, Sideopsætning, valg muligheder,
konfiguer plugin, samt afslut.
Så denne filtilknytning er der ikke.
Hilsen Frank
Avatar billede summer Mester
24. marts 2008 - 21:34 #10
Det var sandelig ikke for at mistænke dig for snyd. Jeg ved Nero også installeres delvis som OEM på nye pc'er.
Du har formentlig også prøvet at højreklikke på et jpg billede og valgt Åbn med og så finde frem til enten Nero PhotoSnap, eller Nero PhotoSnap Viewer. Nero ShowTime skal også kunne åbne jpg.
Er det windows XP eller Vista du kører med?
Avatar billede summer Mester
24. marts 2008 - 21:51 #11
Hvis du er lige vidt, ville jeg køre en ny installation. Der kan være sket en fejl. Den sikreste måde er at afinstallere med Nero's egen uinstall  tool:
http://www.nero.com/eng/support-nero7-tools-utilities.html ( Nero 7 CleanTool )
Hvis det er XP, skal du finde filtilknytning ved højreklik Start - Stifinder - Funktioner - Mappeindstillinger - Filtyper - rul ned og marker jpg og vælg Skift og find det program du vil have som standard til at åbne jpg (sæt v i Brug altid......
Avatar billede summer Mester
26. marts 2008 - 09:42 #12
Hvordan går det?
Avatar billede frank1955 Nybegynder
26. marts 2008 - 20:11 #13
Hej Summer
Det går godt. Jeg kunne desværre ikke i går, men i dag har jeg afinstalleret Nero
og installeret det igen, og nu virker det.
Jeg ved ikke hvad der er gået galt, men det er ok nu.
Jeg takker og bukker for hjælpen og skal nok komme igen næste gang jeg har et problem, tak og på gensyn.
Hilsen Frank1955
Avatar billede summer Mester
26. marts 2008 - 22:59 #14
Så skal du vel have uddelt point? Godt det kom til at virke.
Avatar billede summer Mester
27. marts 2008 - 19:08 #15
Lukketid!