Avatar billede micplus Nybegynder
21. marts 2008 - 18:07 Der er 1 kommentar

Batteri der driller

Hej

Batteriet på min bærbar er blevet "sygt"... Når det er uden strøm, tæller den meeeeget langsomt fra 100% til 98% - derefter hopper den direkte på 8% og beder om strøm.

Kan man fikse dette - eller er det et nyt batteri?
Avatar billede enriko Nybegynder
27. marts 2008 - 23:30 #1
heheh det er vist din batteri der ikke har det så  godt mere.

Det fleste er batterier som sidder til opladeren hele tiden , får det ikke så godt,

Når man  har opladt et batteri , så skal man huske pille opladeren af, så batterien kan finde ud af  aflade batterien i takt med brugertiden. Hvis en batteri sidder hele tiden til opladeren så med tiden bliver den syg som du siger .