Avatar billede nikkor Nybegynder
16. marts 2008 - 16:10 Der er 4 kommentarer

Bedre design

Hej med jer!

Jeg skal hjælpe en bekendt med nyt desing på www.dinnerdancing.dk

Vil gerne have Jeres kommentarer/vurdering til ændringer på siden... På forhånd tak.

Siden hedder www.dinnerdancin.dk
Avatar billede nikkor Nybegynder
16. marts 2008 - 16:11 #1
Hov, mener naturligvis www.dinnerdancing.dk :-)
Avatar billede Himbear Nybegynder
16. marts 2008 - 18:26 #2
Så det er den gamle side?

Den kan godt tåle være lidt mere fest og farver, men pas på at det ikke bliver for meget, for så virker det amatøragtigt.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
17. marts 2008 - 17:16 #3
Det er et utroligt gammeldags design. Jeg tror ikke den er til at rette op på på det nuværende. Jeg ville lave et hely nyt design helt fra bunden.
Avatar billede tolderberg Nybegynder
29. maj 2008 - 23:03 #4
Hej.

Jeg vil give gadengaard ret når han siger at det bliver svært at lave noget indenfor de nuværende rammer.
Måske skulle I overveje at bruge flere forskellige billeder, og så måske gøre dem knapt så fotorealistiske (en ordentlig tur med PHS!!!). Så kunne man forenkle billederne og filtere nogle farver hen over, og dermed skabe lidt salsa /samba stemning.

Jep, ok

/TB