Avatar billede nemonic Nybegynder
15. marts 2008 - 16:35 Der er 9 kommentarer

D-Link DIR-635 - Mister forbindelse

Hey,
Så er den endnu engang gal med den router - Synes snart den har givet mig lidt problemer.

Før var der problemer med et Intel netkort, så bliver nød til at kører med kabel på min bærbar - Det kører fint nok... Nogen gange.

Fordi:

Den mister forbindelsen, det er som om, at så snart den bliver lidt belastet, så lukker den simpelthen for forbindelsen, jeg kan ikke engang komme ind på den.
Hvis jeg venter lidt, kommer det igen og jeg kan gå ind på routeren.

Det er ikke hele netværket det går ud over, men kun den pågældende PC, dog kan det ske på alle computerne på netværket.

Det er utrolig belastende - Håber i har et svart, den kører med den nyetse firmware.

Går ikke ud fra det er et driver problem når den gør det på alle computerne - af og til.

Jeg har forsøgt at resette den, hjalp intet, har slået firewall fra på computerne, virker ikke.
Slået firewal fra på routeren, virker ikke.

Er ved at være helt blank for ideer.
Avatar billede justrace Novice
16. marts 2008 - 14:45 #1
Prøv at installere firmwaren igen. Det kunne lyde som om der er noget galt med den. Hvilken model er det helt præcist? Det står på undersiden.
Avatar billede justrace Novice
16. marts 2008 - 14:46 #2
Der disse 2 at vælge mellem:
1. H/W A1G
2. H/W B1G
Avatar billede nemonic Nybegynder
16. marts 2008 - 18:13 #3
Det er desværre A-udgaven - Jeg prøve lige at opdatere den i aften.
Avatar billede justrace Novice
16. marts 2008 - 18:22 #4
Ok, får lidt travlt resten af aftenen, ellers i morgen hvis ikke andre herinde kommer med noget.
Avatar billede nemonic Nybegynder
16. marts 2008 - 21:41 #5
Indtil nu har den kørt fint, jeg lader den lige kører lidt og ser om det er helt løst ;)
Avatar billede nemonic Nybegynder
16. marts 2008 - 21:53 #6
Her prøvet at "presse" den lidt ved at hente et par film fra gamereactor, men den gør det stadig...
Avatar billede justrace Novice
17. marts 2008 - 00:11 #7
Hvilken kryptering er den sat op med?
Avatar billede nemonic Nybegynder
17. marts 2008 - 08:36 #8
WPA/WPA2, har forsøgt med ren WPA og ren WPA2 - Men det har jo ikke indflydelse på LAN med kabel.
Avatar billede justrace Novice
17. marts 2008 - 08:56 #9
Det ku' tyde på en ommer fra butikkens side. Så kan det være du får den "rigtige" model, H/W B1G

Kryptering er kun på det trådløse, det er korrekt.