Avatar billede tulipunen Nybegynder
13. marts 2008 - 19:44 Der er 2 kommentarer

Ny laptop 6-7000kr - Den bedste!

Den bedste laptop til 6-7000kr?
Skal kunne spille nye spil uden at hakke (Ikke på højeste settings, men bare kunne trække dem)
Skal have en rimelig stor skærm. omkring 15''
Desuden skal den have en del ram, da jeg kommer til at bruge den til mit firma.
Hvilken? HJÆLP MIG :D
Avatar billede woller Nybegynder
14. marts 2008 - 09:48 #1
det her er nok noget af det bedste du får til den pris, men hvis jeg var dig ville jeg overveje at give lidt mere så du kan få en bedre forsikring da den her udløber efter et år.

PROCESSOR    Intel® Core™ 2 Duo-processor T5450 1,66 GHz, 667 MHz FSB
OPERATIVSYSTEM    Original Windows Vista™ Home Premium - Dansk
RO I SINDET    Standardgaranti - 1 års XPS Premium Hardware Support
FARVEVALG    Kamera på 2,0 megapixel og Tuxedo Black CCFL-skærm
LCD    15,4" TFT-skærm i bredformat med WXGA+ (1440x900) og TrueLife™
BIOMETRISK IDENTIFIKATION    Sort biometrisk fingeraftrykslæser
HUKOMMELSE    2048 MB Dual Channel DDR2 SDRAM på 667 MHz [2x1024]
HARDDISK    160 GB SATA-harddisk (5.400 omdr./min.)
GRAFIKKORT    NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB dedikeret grafikhukommelse
OPTISKE DREV    Fast, slankt 8x dvd+/-rw-drev med slot-loading, inkl. software
PRIMÆRT BATTERI    6-cellet primært lithium-ion-batteri (56 W/t)
I alt        kr 7.420,00
Avatar billede woller Nybegynder
14. marts 2008 - 09:50 #2
glemte at skrive at det er en dell XPS M1530