Avatar billede alex_sleiborg Nybegynder
13. marts 2008 - 16:50 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Bør man bruge .Net typer eller C# typer i sine projekter?

Hej

Hvilken type bør man egentlig bruge? Skal man bruge string eller String, bool eller Boolean. Eller er det totalt ligegyldigt?
Avatar billede wisen Nybegynder
13. marts 2008 - 17:02 #1
det er lige meget... bool er et alias for System.Boolean og det samme for string...
Avatar billede arne_v Ekspert
13. marts 2008 - 17:03 #2
Der er ingen funktionel forskel.

Jeg foretraekker at bruge string fremfor String.

Ved havde diskussionen i C# usenet gruppen for et par dage side - de fleste
betragter C# varianterne for "aestetisk paenere".
Avatar billede kalp Novice
13. marts 2008 - 17:38 #3
Jeg benytter også c# typerne til c# projekter.
De eneste jeg kender, som ikke gør det er dem, som lige er kommet fra Java verdenen.

De skriver f.eks String og ikke string fordi de i Java skriver String med stort:)

og eftersom det er ligegyldigt, som det allerede er blevet sagt, så har jeg ikke gidet kommentere det overfor dem - måske også for, at de ikke skal gå hen og blive mere forvirrede end nødvendigt:)
Avatar billede alex_sleiborg Nybegynder
14. marts 2008 - 10:02 #4
Okay... Jeg benytter mig nu også af c# typerne, og det kan jeg da ligeså godt forsætte med så. Smid svar alle 3. Og tak for svarene
Avatar billede wisen Nybegynder
14. marts 2008 - 10:19 #5
1 stk. svar
Avatar billede kalp Novice
14. marts 2008 - 11:31 #6
0 stk. svar

behøver ikke point;)
Avatar billede arne_v Ekspert
14. marts 2008 - 14:07 #7
.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. maj 2008 - 05:48 #8
alex ?
Avatar billede alex_sleiborg Nybegynder
05. maj 2008 - 21:26 #9
Arr sorry, har ikke lige været inde og kigge på exp et stykke tid...