Avatar billede -flow- Nybegynder
13. marts 2008 - 15:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Exporter en flash fil til AVI

Hej... Jeg har et problem som jeg håber at nogen kan hjælpe mig med..

Jeg vil gerne exportere en animation jeg har lavet i flash til en avi-fil, men flere af animationerne er enten et stil-billede eller et sort billede i windows media player...

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for at det virker?
på forhånd tak...
Avatar billede renehansen Nybegynder
13. marts 2008 - 17:13 #1
Du kan prøve den her.

Den er dog uden mulighed for at konvertere lyd.

http://www.avi-swf-convert.com/
Avatar billede renehansen Nybegynder
13. marts 2008 - 17:17 #2
Ellers er der et hav af muligheder her.
http://www.freedownloadscenter.com/Best/flash-avi-free.html

Håber noget af dette kan bruges.

Det kan også have noget med dine codecs at gøre, er din meida player sidste nye version ?
Avatar billede -flow- Nybegynder
13. marts 2008 - 17:36 #3
Hej igen... jeg har haft hentet et avi til swf program  og nu har jeg fundet ud af at selve avi filmen kører utroligt stærkt når jeg afspiller den efter jeg har konverterer den... så man kun ser et glimt af filmen jeg har lavet, selvom at hvis man afspiller filen inde i Flash, så varer den måske 15 sek. derinde for hver scene... så aner bare ikke hvad det er jeg gør galt..
Avatar billede renehansen Nybegynder
14. marts 2008 - 12:39 #4
Du kunne evt. prøve et andet konerterings program, det er lidt svært at sige hvad problemet kan være, men det tyder jo på den hopper hen over sekvensen du har lavet er den lavet som frames i 15 sek eller som en kommando der udfører en motion i en frame ?
Avatar billede -flow- Nybegynder
14. marts 2008 - 12:47 #5
Når jeg eksporterer filen til avi via Flash gør den det.. og også via det program jeg har hentet.. det er ikke lavet som en motion tween hvis det er det du mener.. noget af filmen er der brugt motion tween i.. men den står til 12 fps..
Avatar billede renehansen Nybegynder
14. marts 2008 - 15:22 #6
Nej jeg tænker ikke på en motion tween, men en enkelt fram der indeholder en tidssekvens, kan ikke husk hvad det hedder er længe siden jeg har rodet med Flash, men jeg vil dog stadig foreslå dig at prøve og oprette en swf fil og så konvertere dem med et alternativt program en det du har prøvet, da det kan være din konverter den er gal med.
Avatar billede -flow- Nybegynder
15. marts 2008 - 11:25 #7
hmm jo er bare lidt underligt at det både ikke virker fra flash eller fra de tnye program.. har også prøvet at finde ud af hvordan man opretter en swf fil, men ved ikke hvordan man gør.. den plejer at både lave den i flash og swf automatisk...
Avatar billede arnums Nybegynder
17. marts 2008 - 13:57 #8
Hvis tids forsinkelsen på 15 sek. er lavet i AS, kan det sagtens være problemet.
Jeg mener ikke at flash lægger div movieclips(kun som stillbillede) og AS med i .avi'en.
Det hele skal helst være frame by frame action.