Avatar billede madizone Nybegynder
17. juni 2001 - 20:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg købe AMD plakater?

HVOR HVOR HVOR?
Avatar billede zycho Nybegynder
17. juni 2001 - 20:28 #1
Nu vi er ved det. Hvor kan jeg købe Unreal Tournament plakater :)

Jeg tror at vi selv er nød til at købe nogle motherfucker printere og ellers gå igang med at printe :)
Avatar billede krede Nybegynder
17. juni 2001 - 20:29 #2
ehm, jeg kan lave jeg ogle A4 plakater hvis det er :) men hvad med posterland der har de Tomb Raider plakater har jeg set! er det svar nok??
Avatar billede madizone Nybegynder
17. juni 2001 - 20:31 #3
Tomb Raider - AMD - der er en rimelig stor forskel...
Det er ligesom at efterlyse en plakat for US Open og få info om en Anna Kournikova plakat.
Avatar billede krede Nybegynder
17. juni 2001 - 20:33 #4
POSTERLAND!! DER KAN DU FÅ ALT! US OPEN OG TOMB RAIDER ER IKKE LANGT FRA `HINANDEN DERINDE! :) SVAR NOK??
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. juni 2001 - 20:34 #5
madizone: Har godt nok aldrig set det... men evt. kan du selv finde nogle pic, og lave det i et format, smide ned til fotohandleren eller så og få lavet plakater af dem.. og så har du nok et par unikke af dem ;)

Eneste vi har fået via \"dem\" var vist en kalender (år 2000 så den er gammel)
Avatar billede zycho Nybegynder
17. juni 2001 - 20:34 #6
madizone > Hvad gør det ? Anna Kournikova er lækker :)

Synes sgu også der er en lille forskel! Jeg har også selv ledt på nettet på alle mulige plakatsider.....Intet er der at finde som er noget værd!
Avatar billede krede Nybegynder
17. juni 2001 - 20:37 #7
POSTERLAND 4EVER! Og Vesterkopi - der er det SVINEDYRT men FEDT ARBEJDE!!

SVAR NOK??
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. juni 2001 - 20:43 #8
Jeg smuttede ind på google.com, men har ikke tjekket linksene.. men et forsøg værd??

http://www.google.com/search?q=plakat+AMD&btnG=Google-s%F8gning&hl=da&lr=
Avatar billede bbs Nybegynder
17. juni 2001 - 20:43 #9
Jeg er sikker på, at du kan købe en i Posterland, i Aalborg.
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. juni 2001 - 20:46 #10
og nu jeg er igang med at spamme søgning ind..

http://www.google.com/search?hl=da&safe=off&q=poster+AMD+buy&btnG=Google-s%F8gning&lr=

- måske bedre at søge internationalt..
amd - poster - buy
Avatar billede madizone Nybegynder
17. juni 2001 - 22:03 #11
har selv prøvet Google.
Det eneste jeg har kunne finde på Google.com som har noget med AMD og plakater at gøre har været en side som skriver hvem der vandt en 1 GHz Socket T-bird sammen med en AMD plakat og nogle klistermærker for et års tid siden...

Posterland...jeg prøver at kigge forbi Posterland i Aalborg en af de nærmeste dage. Finder jeg den plakat jeg leder efter er det point - if not :(
Avatar billede madizone Nybegynder
18. juli 2001 - 00:31 #12
fandt ikke noget af interesse i posterland, så det kan jeg ikke rigtigt bruge til noget.