Avatar billede jornp Nybegynder
12. marts 2008 - 19:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Find thisworkbook

Jeg har set flere der skriver at man skal trykke ALT + F11, derefter finde workbook og dobbeltklikke på thisworkbook.

Men jeg kan ikke finde noget, når jeg åbner et nyt ark op står der General og Class.

Hvis jeg istedet går via kontroelementer og vis programkode kan jeg godt finde workbook, men ikke thisworkbook.

Når koden så er sat ind, hvordan aktiverer man den så? jeg laver normalt en commandbutton til de makroer jeg sætter ind, det virker fint, andet kender jeg ikke til.
Avatar billede excelent Ekspert
12. marts 2008 - 19:34 #1
Tast ALT+F11
tast CTRL og r
så skulle Project Explore gerne vises
og dermed ThisWorkbook
Avatar billede excelent Ekspert
12. marts 2008 - 19:36 #2
Og du skal ikke gøre noget specielt for det virker
andet en lukke eller åbne projektmappen
husk indsæt begge koder jeg lavede

og tag så bare point selv du har betalt :-)
Avatar billede jornp Nybegynder
12. marts 2008 - 20:08 #3
Jaaaa nu virker det da:o)