Avatar billede nhc Nybegynder
17. juni 2001 - 19:59 Der er 4 kommentarer

Getright ting il Napster

Kan man ikke få et program til Napster så det kan gøre det samme som Getright altså gendanne et tabt download
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. juni 2001 - 20:01 #1
Hvorfor hender du ikke bare winmx fra www.winmx.com det er bedre og navnene er ikke ændret i det ?
Avatar billede krede Nybegynder
17. juni 2001 - 20:03 #2
jep www.winmx.com er et godt program - Det logger på napsters server og andre, så det er det samme og du kan genoptage et tabt download. BTW - Napster virker ikke mere da filerne jo er kodet så når du nu er i gang så gå ind på www.napigator.com og download det program så kan du få flere tusinde filer mere!!!
Avatar billede nhc Nybegynder
17. juni 2001 - 20:06 #3
´krede>> du har altså givet mig et link til 2 forsk. programmer eller hvad?
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2001 - 21:01 #4
Nej du skal bruge serveradresserne til Winmx fra den sidst nævnte adresse, det kan jeg da se ;o)