Avatar billede cmk30 Nybegynder
09. marts 2008 - 22:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køb af bærebar, ydeævne til grafikbasering

Hej,

står og skal have ny computer.

Dog er forskellen mellem en stationær og bærebar snart ikke synlig mere på ydeævnen. Skal bruge den til avanceret billedredigering i Adobe Photoshop, samt Flash og andre lidt mere krævende programmer.

Kan der foreslåes nogle specielle der er gode til dette, processor?. Masser af ram, god processor, skærm, kortlæser, osv.

Gode fif's og evt. link vil jeg sætte pris på.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. marts 2008 - 20:18 #1
Du skal primært have en maskine der hardwaremæssigt er afstemt til dit behov!

1. Grafikkort med dedikeret ram for at ikke at tage af systemram.
2. Hurtigt harddisk - 7200 rpm.
3. Min. 2 Gb ram, helst mere.

Kunne det bruges?
Avatar billede cmk30 Nybegynder
13. maj 2008 - 22:53 #2
Lukkes!

Købet mig en Dell.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2008 - 22:56 #3
Tjah...