Avatar billede jee Nybegynder
07. marts 2008 - 17:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor bliver .reg filer gemt?

Hey

Jeg har lige kQbt en masse nyt hardware of blev derfor nQd til at installere en en ren windows XP installation paa en ny HDD (HDD1)

Jeg har sat den gamle HDD (HDD2) til gemme en ekstern forbindelse

Problemet er at jeg gerne vil have adgang til det gamle regedit, jeg har ikke slettet noget fra den HDD2

Hvor bliver den database gemt?
fx. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE

Er det ikke muligt at overfQre dem til HDD1 og saa aabne dem gennem regedit?
Avatar billede smitten1 Nybegynder
07. marts 2008 - 21:01 #1
system32\config\software

regedit har en "load hive" funktion, så du kan tage et kig i den
Avatar billede jee Nybegynder
07. marts 2008 - 21:44 #2
Tak for hjaelpen, svar hvis du vil belQnnes ><
Avatar billede Jensen DK Novice
08. marts 2008 - 07:22 #3
Pas på med at kopier fra en anden reg base til den nye, det ender med genindstalation af XP.
Avatar billede jee Nybegynder
10. marts 2008 - 10:59 #4
hehe, lige hvad der gik galt

Blev nød til at geninstallere XP, men fik da fat i det jeg skulle bruge

Så mange tak
Avatar billede Jensen DK Novice
16. marts 2008 - 07:05 #5
Kan der lukkes her? du kan læse her om hvordan man lukker et spørgsmål.
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar