Avatar billede bacardil Nybegynder
03. marts 2008 - 19:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Postfix sender MAILER-DAEMON

Har nogle mailservere med postfix som sender nyhedsbreve ud, men nogle gange så sender den en MAILER-DAEMON som er helt tom i stedet for selve nyhedsbrevet.

Der er blevet set en  fatal: socket: Too many open files i loggen. Derfor er der rettet open files (-n) 1024 til open files (-n) 65536.

Desværre har det ikke hjulpet helt, derfor vil jeg høre om andre kender til en løsning?
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. marts 2008 - 12:26 #1
Loggen giver ikke andre fejl end disse der kan henføre til problemet?....
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. marts 2008 - 17:39 #2
Ikke rigtigt nej..
Avatar billede dank Nybegynder
15. marts 2008 - 16:54 #3
sender den til dine modtagere af nyhedsbrev, eller ukendte?
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. marts 2008 - 20:55 #4
Modtagerne
Avatar billede dank Nybegynder
15. marts 2008 - 22:16 #5
check i din log om der er kommet mail fra en af de pågældende modtagere til din server.

dit problem har "formentlig" noget med noget bounce af mail der kommer retur tilbage til dig, som din server så genererer endnu en bounce på.. eller noget i den stil..

først skal du nok finde det flow der sker
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. marts 2008 - 18:53 #6
Det var en fejl i systemet og ikke på mailserveren :)

Nogen der vil have lidt point for deltagelsen.
Avatar billede dank Nybegynder
21. marts 2008 - 23:33 #7
nope behold point.

så det var dit script eller lignende der genrerede dem?
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. marts 2008 - 12:12 #8
Det var synfoni og hvis man udsendte det kun som HTML og ikke både som HTML og text :)