Avatar billede freya2000 Nybegynder
03. marts 2008 - 17:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Et godt og gratis partitions redningsprogram?

Hej
Kender I nogle gode og gratis programmer jeg kan bruge til at redde data på min harddisk - jeg kan ikke tilgå den nu :(
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
03. marts 2008 - 17:37 #1
getdataback
eller tjek helgec.dk på http://helgec.dk/lost%20data.html
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
03. marts 2008 - 17:38 #2
der er også værktøj til at redde en partition hvis der er behov for det
Avatar billede freya2000 Nybegynder
03. marts 2008 - 17:46 #3
Jeg har prøvet helgec.dk og der kan jeg ikke redde partitionen så jeg ville gerne have en andet program der kan redde partitionen...
Avatar billede freya2000 Nybegynder
03. marts 2008 - 17:49 #4
Getdataback er da heller ikke gratis er det?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
03. marts 2008 - 17:54 #5
getdataback i gratisudgave kan redde dine filer en af gangen, men ikke en hel partition.
hvis helgec s ikke virker ser det sort ud
Avatar billede zagger Juniormester
03. marts 2008 - 18:20 #6
Avatar billede freya2000 Nybegynder
03. marts 2008 - 19:50 #7
Tak for de sidste links - jeg kommer lidt længere med den testdisk men jeg kn ikke finde en manual.
Jeg er et sted hvor jeg kan vælge imellem "add partition" eller "load back up" eller "enter to continue" hvad skal jeg gøre - sletter jeg harddisken hvis jeg forsøger at lave en ny partition, hvilken back up refereres der til og hvad vil jeg continue til????
Avatar billede freya2000 Nybegynder
03. marts 2008 - 20:17 #8
Hmmm testdisk kunne ikke finde en partition - nogle forslag?
Getdataback fandt en masse filer men jeg kan ikke gøre noget ved dem andet end at åbne dem (resultatet kan ikke læses af mennesker). Her skal man have licens for at kopiere dem ned på sin egen disk.
Avatar billede zagger Juniormester
03. marts 2008 - 20:54 #9
Avatar billede freya2000 Nybegynder
04. marts 2008 - 21:44 #10
Hej tak zagger jeg har set den men den tager udgangspunkt i at man finder en partition... Når jeg kører testdisk finder jeg ikke en partition?
Avatar billede freya2000 Nybegynder
18. august 2010 - 15:46 #11
Stadig et mysterie...