Avatar billede nugiz Nybegynder
27. februar 2008 - 12:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fjernstyring af computer!

Hej!

Jeg vil gerne have muligheden for at faa fjernstyring paa min baerbar derhjemme, mens jeg er paa arbejde.

Den baerbare er paa et netvaerk med en traadloes router.

Saa hvordan faar jeg styret applikationen hen til min pc naar det er den samme udgaaende ip?

Taenkte paa at bruge det som Windows allerede har indbygget, men jeg kan ikke lige finde det.

Nogle der ved hvordan det skal saettes op?
Avatar billede gratis Nybegynder
27. februar 2008 - 12:27 #1
Avatar billede swiatecki Novice
27. februar 2008 - 13:21 #2
meget simpel og gratis

logmein.com
Avatar billede nugiz Nybegynder
27. februar 2008 - 13:32 #3
Ville gerne beholde det Windows har implementeret da jeg saa ikke skal installere noget nyt paa arbejdsmaskinen
Avatar billede olsen2001 Nybegynder
27. februar 2008 - 13:37 #4
Hvis du har Windows XP Home Edition på din bærbare derhjemme kan du ikke bruge Windows fjernskrivebord. Er det tilfældet vil jeg anbefale at bruge VNC som er meget nemt at bruge..

http://www.realvnc.com/
Avatar billede nugiz Nybegynder
27. februar 2008 - 13:50 #5
XP pro paa begge :)
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2008 - 16:39 #6
Hvis du vælger den løsning der foreslås 27/02-2008 13:21:02 skal du ikke installere noget på arbejdscomputeren
Avatar billede nugiz Nybegynder
27. februar 2008 - 18:08 #7
Så er jeg ikke sikker på jeg forstår konceptet af programmet
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. februar 2008 - 20:28 #8
nugiz> har du bare læst men ikke afprøvet det? Det ser altså sådan ud for mig!
Avatar billede nugiz Nybegynder
27. februar 2008 - 20:36 #9
Ja jeg har bare læst fordi jeg ikke har haft mulighed for at prøve det.
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2008 - 08:16 #10
Hvad med lidt respons
Avatar billede nugiz Nybegynder
16. juli 2008 - 00:34 #11
Undskyld forsinkelsen, jeg blev hevet væk fra det.

Remote Desktop Web Connection er jeg ved at prøve.

Den siger bare Cannot display page.

Har fulgt guiden her

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/networking/expert/northrup_03may16.mspx