Avatar billede nitroman Nybegynder
26. februar 2008 - 16:25 Der er 1 løsning

Intel® GMA X3100

Har kigget lidt efter en bærbar. har fundet en zepto med dette grafikkort.: Intel® GMA X3100

Nogen der kan fortælle mig om det kan trække spil som f.eks css??
Avatar billede djmaster Nybegynder
01. marts 2008 - 12:51 #1
Min 3 år gamle bærbar med et ATI radeon 9600/9700 series grafikkort (specielt lavet til min bærbar) kunne sagtens spille CS-source. Men døde en dag mit i et spil age of empires 3 (selve grafikkortet brændte sammen).
Da jeg skulle have ny bærbar var kravet at den skulle kunne trække AOE3, og det sagde folk at X3100 sagtens kunne klare. Så jeg er overbevist om at den sagtens kan klare CS source. Kig evt. her: http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List.844.0.html
X3100(nr. 79) scorer mere i 3dmark end mit gamle grafikkort (nr. 65/70)

Kig evt. på en dell vostro 1500 hvis du skal have noget du kan spille på.