Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
26. februar 2008 - 02:06 Der er 45 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside banner/logo mod betaling

Jeg skal bruge et hjemmeside banner til hjemmesiden www.DK-Toys.dk
Det må gerne være nogenlunde samme størrelse som det der er nu, men det skal være 800 pixel i bredden.
Alle billeder på siden kan benyttes frit til opgaven.
Hvis jeg er tilfreds med banneret, skal jeg bruge nogle stykker flere, foreløbig 3-4 stykker mere, til andre projekter jeg har gang i, derefter vil jeg måske bruge dig når en evt. kunde skal bruge et banner, disse bannere vil du selvfølgelig få en bedre betaling for.
Så lav et flot banner til DK-Toys.dk og jeg vil betille flere bannere fra dig, prisen vi er villige til at betale for de bannere vi selv skal bruge er 500 kr. stk.
Du vil evt. også få oprettet et link under min link samling til din side på alle mine sider du laver bannere til.
Den ene side jeg skal bruge banner til er en side der sælger billige webshops m.m. så der kunne være en stor potentiel kunde kreds for dig.

DK-Toys banneret må meget gerne være med lidt GIF animation, men ikke et krav, og det må også gerne være i noget der passer til hjemmesidens lyseblå farve.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2008 - 08:04 #1
Hej

Jeg er klar på at tage opgaven. Hvis du bare vil smide en mail til mig på admin@u-man.dk, så kan jeg sende nogle banner udkast til dig senere idag (skal lige hjem fra arbejde først).

Hvis du har nogle ønsker må du gerne skrive dem med i mailen.
Du kan se nogle af mine referencer på http://umaniac.deviantart.com/gallery

Håber at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
admin@u-man.dk
www.u-man.dk
Avatar billede uap Nybegynder
26. februar 2008 - 10:23 #2
Hej,

Er det et topbanner til din side du hovedsageligt efterlyser?

Venlig Hilsen,
Anne
http://paperbird.webbyen.dk
Avatar billede Himbear Nybegynder
26. februar 2008 - 11:08 #3
Jeg er også klar til at hjælpe :) Jeg er uddannet grafiker og arbejder som freelancer.

Se min hjemmeside på www.tinocordes.dk
Skriv endelig hvis du har nogle spørgsmål!

Med venlig hilsen
Tino Cordes
Avatar billede uap Nybegynder
26. februar 2008 - 11:11 #4
Hvem er din primære målgruppe? For der er jo ganske vist legetøj for både små og "store børn".
Avatar billede hanneshannes Nybegynder
26. februar 2008 - 11:20 #5
Hej med dig,
jeg synes det lyder som nogen spændende opgaver du tilbyder. Jeg laver gerne et banner til www.DK-Tous.dk, hvis du kan tænke dig at se et forslag.
Skriv gerne på g(at)gudlaugf.com
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
26. februar 2008 - 14:25 #6
Det er topbanneret jeg skal bruge, min primære målgruppe er drenge/mænd mellem 5-80 år.
Jeg har selv lidt ideer men vil gerne holde dem for mig selv, da jeg er helt åben for helt nye ideer. Opgaven er altså helt åben, det skal bare være et flot banner der tænder den indre drengerøv, de blå faver er ikke et krav, men jeg kan godt lide lyse friske faver.

Er det muligt at i kan lave et hurtigt udkast, det behøver ikke at være noget der ser færdigt ud, men bare for at se hvilken retning i har tænkt jer at gå.
Det ville gøre det lettere at vælge, da jeg kan se i alle er gode webgrafikere.
Avatar billede helle100 Nybegynder
26. februar 2008 - 17:35 #7
Avatar billede uap Nybegynder
26. februar 2008 - 17:36 #8
Hej igen,

At have drenge/mænd mellem 5-80 år som primær målgruppe er mildt sagt MEGET bredt.

Du har ikke en ide om, hvem der typisk ville handle fra din side? Selvom legetøj henvender sig til alle aldre, så virker det ikke helt muligt at lave et design, der skulle kunne rumme en aldersspredning på 75 år.

"Den indre drengerøv" er vel noget man forbinder med mænd der har nået en alder, hvor de normalt ikke "leger" mere, men på trods af alderen alligevel finder det indre legebarn frem igen?

Kan du følge mine tanker? :)

Jeg prøver at kigge på det, men det er ikke nødvendigvis dårligt, hvis du kommer ud med dine egne ideer også. Det kan vi måske bruge som et fingerprej i forhold til hvad du gerne vil signalere. Det betyder ikke at vi laver en tro kopi af dine ideer - En god grafiker kan godt abstahere fra den slags og få bragt egne ideer ind i billedet.
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
26. februar 2008 - 17:37 #9
De fleste kunder er mellem 10 og 45 år
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
26. februar 2008 - 17:47 #10
Det jeg tænkte på, var måske noget med en masse rigtige billeder, med biler, fly og helikoptere, mixet ind i hinanden, men det er vist meget brugt inden for hobby legetøj branchen, så det bliver vel lidt som de andres, og det er ikke meningen, det må godt være lidt unikt.
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
26. februar 2008 - 17:48 #11
ja og softguns, da det også er en varegruppe jeg sælger en hel del af.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2008 - 20:48 #12
Jeg har lavet 2 udkast til dig. 1 animeret og en statisk.

Du kan se dem på www.u-man.dk/pics/dktoys_banner.jpg og www.u-man.dk/pics/dktoys_anim.gif

Du kan skrive til mig på admin@u-man.dk, hvis du ønsker at få disse bannere på din hjemmeside, og hvis du så evt. skulle have nogle små rettelser.

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
www.u-man.dk
admin@u-man.dk
Avatar billede superdreng Nybegynder
26. februar 2008 - 22:02 #13
Jeg har prøvet at lavet et udkast:
http://peecee.dk/uploads/022008/Dk-toys.jpg

Sig til, hvis der er noget jeg skal rette eller hvis du er interesseret :-)

MVH Kevin
Avatar billede superdreng Nybegynder
26. februar 2008 - 22:14 #14
http://peecee.dk/uploads/022008/dktoys.jpg

Et til udkast dog med en softgun på.
Avatar billede nalu Nybegynder
27. februar 2008 - 01:33 #15
Avatar billede nalu Nybegynder
27. februar 2008 - 12:38 #16
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
27. februar 2008 - 16:36 #17
Nalu - det ser godt ud, har du mulighed for at rette den blå farve til en mere frisk blå, Samme blå som superdreng bruger, og finde et bedre softgun billede, og gøre banneret mindre i højden, den skal nok ikke være meget højere end det banner jeg bruger i forvejen.

Superdreng - Kan du ikke prøve at gøre lidt mere ved banneret, synes også at din version kunne blive ret fed.

Lige nu hænger jeg lidt mellem superdreng og nalu, men synes også at uman's (animerede) er fed, men den sigter måske bare efter en for ung årgang.(ville helt klart vælge den, hvis min kunde kreds max. var 15 år.

Hvis man deler min kunde kreds groft, så er kunderne til alt det fjernstyret (som er mit hoved produkt) mellem 20 og 40 år. Softguns er mellem 10 og 20 år (dog er det forældrene der køber det til ungerne, da man skal være 18 år for at købe softguns).
Det jeg går efter må ikke henvende sig alt for meget til den yngste gruppe (altså ligne en børne legetøjs forretning alt for meget), men den må meget gerne være repensenteret.
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
27. februar 2008 - 16:53 #18
Jeg vil komme med en afgørelse senere idag. Så vi kan komme igang med at rette/tilrette det valgte banner.

Jeg kunne godt tænke mig at se et udspil fra tino, da hans referencer også er ret gode.
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
27. februar 2008 - 16:56 #19
superdreng - Det er banneret med skibet jeg mener.
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2008 - 17:47 #20
Jeg har lavet et udkast mere til dig

www.u-man.dk/pics/dktoys_banner2.jpg

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
www.u-man.dk
admin@u-man.dk
Avatar billede uap Nybegynder
27. februar 2008 - 19:13 #21
http://paperbird.webbyen.dk/

Jeg har prøvet at lave noget lidt anderledes. Jeg har tegnet en fyr, som jeg så har brugt i mit banner, som skulle udstråle en form for "sejhed" (i henhold til din ønske om noget "drengerøvsagtigt").
Avatar billede helle100 Nybegynder
27. februar 2008 - 19:30 #22
Avatar billede nalu Nybegynder
27. februar 2008 - 23:23 #23
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
27. februar 2008 - 23:28 #24
uap - kan du prøve at fjerne hovedet og giv baggrunds billederne farver, og måske lidt flere billeder mixet ind. Jeg går ikke efter et blåt look, jeg kan godt lide farver :-) så lidt farver på.
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
27. februar 2008 - 23:35 #25
Nalu - Det ser godt ud alt sammen, jeg tror en kombination af det første og sidste billede ville kunne gøre det.
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
27. februar 2008 - 23:41 #26
Ved det første billede kan jeg godt lide baggrunds billedet med soldaten, den skal bare helt frem i front i kombination men nogle andre produkt billeder (ikke softguns). eller den skal stadig være baggrunds billede og så bare lidt tydeligere, jeg kan også lida at du brugte klare billeder i cirklerne, de behøver dog ikke være i cirkler, i det sidste banner kan jeg godt lide de klare billeder du har brugt, og så baggrunds farven og i begge også at du har skrevet DK-Toys lidt logo agtigt.
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
27. februar 2008 - 23:52 #27
Jeg vælger nalu til at lave banneret, da han har lavet nogle banner, der har fået mig overbevist om hvordan det nogenlunde skal se ud, uden at blive alt for almindeligt, og alligelvel meget tæt på det jeg havde i tankerne, bare bedre.
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
27. februar 2008 - 23:54 #28
nalu, jeg har smidt dit sidste banner ind på min prøveside, www.cyberdata.dk, så er det nemmere at se om der er noget der skal ændres.
Avatar billede superdreng Nybegynder
28. februar 2008 - 08:12 #29
Håber jeg stadig kan være med! :-)

http://peecee.dk/uploads/022008/dktoys2.jpg
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2008 - 08:27 #30
Der tror jeg desværre du er for sent på den.. Han skrev jo, at han vælger at få banneret lavet af nalu
Avatar billede nalu Nybegynder
28. februar 2008 - 15:40 #31
Hejsa spasseren, her er et forsøg til: http://img209.imageshack.us/my.php?image=dktoys4en0.jpg
Avatar billede Kengun Praktikant
28. februar 2008 - 17:10 #32
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
29. februar 2008 - 04:31 #33
Hej kengun. vil du være venlig og fjerne www.kengun.com/eksperten :-D det ser sgu for fedt ud det banner, den køber jeg.

Jeg er nødt til at afslå nalu da kengun leverer noget jeg slet ikke havde forventet, noget der ikke er helt almindeligt inden for legetøjs branchen, men noget der er kanon fedt. (måske det fedeste legetøjs banner jeg har set)

Kengun - der behøves ikke blive lavet noget om på banneret da det er fedt som det er, men kan du ikke prøve at skifte det miderste billede ud med f.eks. den guldsmed jeg har eller en kampvogn eller krigsskib?

og bag DK-Toys, prøve at sætte et billede ind i baggrunden med en soldat med et gevær som nalu var inde på, det kan godt være at det bliver for rodet, men vil bare lige se hvordan det ville se ud.

og kan du så ikke lige kontakte mig på computerknold@hotmail.com (dette er min messenger adresse, så hvis du vil, kan du tilføje mig der, da det så er nemmere at kommunikere hvad angår de kommende bannere, som skal være til exotictrade.dk, cyberdata.dk og gadgetforum.dk
Avatar billede nalu Nybegynder
29. februar 2008 - 06:00 #34
Spasseren, inden da må jeg så ikke for lov til at komme med nogle flere udkast?

- Jeg er sikker på jeg kan levere noget du ville blive endnu gladere for.
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
29. februar 2008 - 06:31 #35
jo da, alle forslag er velkomne
Avatar billede uap Nybegynder
29. februar 2008 - 12:52 #36
Avatar billede superdreng Nybegynder
29. februar 2008 - 14:52 #37
Avatar billede Kengun Praktikant
29. februar 2008 - 17:34 #38
ændret lidt...
Avatar billede Kengun Praktikant
29. februar 2008 - 17:40 #39
oops, ja samme link :o) www.kengun.com/eksperten/
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
29. februar 2008 - 21:59 #40
Kengun, stjernen på t'et ser rigtigt godt ud, enten skal der en soldat, som skyder mod højre bag DK-Toys, ellers skal der ikke være noget, vi skal jo også passe på at det ikke bliver overfyldt, så det bliver for rodet.

Kunne iøvrigt godt tænke mig et krigsskib, eller tank i den miderste cirkel.
Avatar billede superdreng Nybegynder
29. februar 2008 - 22:24 #41
Jeg kan personligt meget bedre lide nalu's forslag, da farverne hænger meget mere sammen. Undskyld, men synes ikke det ser særlig godt ud, bare min mening :-)
Avatar billede Kengun Praktikant
29. februar 2008 - 22:50 #42
Så skal vi da bare ændre lidt......igen.
Avatar billede uap Nybegynder
01. marts 2008 - 10:48 #43
spasseren<< Jeg går ikke ud fra at mit var sagen, så jeg sletter mine forslag igen.
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
01. marts 2008 - 18:19 #44
nej, kenguns er bedst og, ham vælger jeg. Da jeg er nødt til at komme videre med de andre bannere.
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
01. marts 2008 - 18:30 #45
Tak for alle jeres forsøg.
Avatar billede Kengun Praktikant
01. marts 2008 - 18:40 #46
lægger lige et svar :)