Avatar billede x-pander Nybegynder
25. februar 2008 - 09:49 Der er 1 løsning

Align-attributen

Hej.

Jeg har 8 små thumbnails som har fået et trygt hjem i en <td> på min side. Men de skal hverken alignes til venstre, midten eller højre. De skal have den originale hvor de alle 8 deles om pladsen og finder ud af hvor de vil være.
Men jeg har allerede defineret en værdi for en anden table eller td-align længere oppe på siden og nu virker det som om billederne nedarver den egenskab.

Kan jeg på nogen måde nulstille align, så det svarer til at der står: align=""? Ja, eller er der bare en anden måde?

På forhånd tak.
Avatar billede x-pander Nybegynder
25. februar 2008 - 10:55 #1
Nå, jeg definerer værdien manuelt med padding/margin right/left...