Avatar billede kjerum Nybegynder
24. februar 2008 - 22:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tastatur genvej IE-7 til brugen af aktuel side, som startside.

Hej,

Findes der i IE 7 en tastatur genvej, til brugen af den aktuelle side, som start side. Umiddelbart kan jeg ikke lige finde den.

Pft.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. februar 2008 - 01:02 #1
Alt + T
Derefter skal du klikke på Tilføj
Avatar billede vejmand Juniormester
25. februar 2008 - 01:07 #2
Eller: Alt + T + S
Her skal du vælge om det startsiden skal skiftes eller den skal tilføjes, så du har flere startsider.
Avatar billede kjerum Nybegynder
25. februar 2008 - 14:57 #3
vejmand, smider du lige et svar :D Det var dit som virkede, alt+T gav ingen reaktion what so ever :)
Avatar billede kjerum Nybegynder
25. februar 2008 - 14:58 #4
sry, det var jo dig som den første, jeg var nok lidt træt :S
Avatar billede kjerum Nybegynder
25. februar 2008 - 15:29 #5
og ja mange tak for hjælpen!
Avatar billede vejmand Juniormester
25. februar 2008 - 15:32 #6
Velbekomme, og tak for point.  :-)