Avatar billede leho Nybegynder
24. februar 2008 - 21:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mappe A: til mappe på disken

Jeg har brug for snyde pc'en således at den bruger en mappe (c:\data)som A: drev.

Har delt mappen og prøvet med kommandoen:
"net use a: \\maskine\data" samt "net use a: \\maskine\data$"

Delingen skulle være laver rigtigt, men jeg får en fejl 1231.
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede smitten1 Nybegynder
24. februar 2008 - 21:06 #1
subst a: c:\data
Avatar billede leho Nybegynder
24. februar 2008 - 21:20 #2
Nååå ja, men holder den permanent, på samme måde som net use?
24. februar 2008 - 22:12 #3
... ellers ka' du bygge den ind i en *.CMD fil i din opstart...
Avatar billede jens_peter Nybegynder
25. februar 2008 - 00:48 #4
Du skal bare lægge den ind i autoexec.bat filen på din opstartsdisk, men lav path før kommandoen, så den kan finde den også selvom stierne ikke måtte være indlæst endnu.
Avatar billede leho Nybegynder
25. februar 2008 - 21:13 #5
Det er også det jeg har gjort  :)
25. februar 2008 - 21:31 #6
... og virker det så ?
Avatar billede jens_peter Nybegynder
26. februar 2008 - 00:25 #7
Det må det jo gøre, siden jeg har fået point:-)

Mange tak for dem, de er de første i flere år:-)