Avatar billede birnum Nybegynder
23. februar 2008 - 11:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

savegame til Crysis

Mit problem er, at jeg kan ikke starte Crysis. Jeg har en computer hvor harddisken er delt i 2 - c,d drev.
Spillet ligger på D-drevet og jeg har i forbindelse med lidt computerproblemer geninstalleret windows xp på mit C-drev. Nu virker Crysis ikke og ved ikke hvor jeg skal finde mit savegame, så jeg kan kopiere det så jeg kan geninstallere Crysis så det igen virker.
Jeg ved ikke hvorfor Crysis ikke virker når det er installeret på et andet drev og jeg har måske mistet mit savegame til Crysis. Så hvis nogle kan hjælpe vil det være dejligt, da det er træls at skulle spille sig igennem ALT det man har spillet 1 gang.

mvh

Allan
Avatar billede hottadpole Nybegynder
23. februar 2008 - 16:29 #1
Dit savegame kan jeg ikke hjælpe med da jeg ikke har rørt meget ved Crysis, men at spillet ikke virker er der en god grund til. Alle programmer lægger informationer ind i registreringsdatabasen omhandlende hvad programmet hedder, hvor det er installeret o. s. v. De informationer er jo gået tabt når du reinstallerer styresystemet.
Avatar billede birnum Nybegynder
23. februar 2008 - 16:43 #2
ok, så skal "bare" reinstallere alle mine spil igen så virker de?!? - og ang crysis så har en kammerat vist fundet nogle som har savegames så man kan starte hvor man vil i spillet
så den er vel ikke længere - du må gerne smide et svar - men til en anden gang, hva skal jeg så gøre for at undgå at skulle reinstallere spil mm og gemme savegames mm?
Avatar billede raketen Novice
23. februar 2008 - 18:49 #3
Nu ved jeg ikke om du har formateret dit c:\, men hvis du ikke har det ligger dit save game nok her C:\Documents and Settings\"Bruger navn"\Dokumenter\My Games\Crysis
Der ligger nok 3 mapper der inde profiles, savegames og shaders.
Plus en fil der hedder game.cfg
Hele  lortet skal overføres til den nye crysis profil mappe...
Avatar billede birnum Nybegynder
23. februar 2008 - 18:51 #4
jeg fortmatterede hele c drevet desværre... var sur på computeren :o)

men hva skal man gøre en anden gang så man ikke sleter sine savegames og er fri for at skulle geninstallere ALLE sine spil...
Avatar billede hottadpole Nybegynder
23. februar 2008 - 20:27 #5
Hvis du vil undgå at reinstallere spillene skal du lade være med at reinstallere operativsystemet. Det er desværre sådan det er. Du kan selvfølgelig lave en backup af registreringsdatabasen og "pumpe" den ind i systemet efter en reinstallation, men det er ikke noget jeg har gode erfaringer med.
Avatar billede birnum Nybegynder
24. februar 2008 - 01:46 #6
tja, så er man jo lige vidt.. men hva - sårn er livet vel... lukket spg igen, så du kan jo få lidt point for hjælpen :)