Avatar billede kalleballe Nybegynder
22. februar 2008 - 14:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

loade flash fra anden server ind i en containser swf og javascrip

Jeg har en loader.swf der loader en swf fra en anden server.

Det virker naturligvis fint, - men på den html hvor loader.swf er finder ser også et par javascript funktioner.

Disse bliver kaldet fra en eksterne swf som bliver loadet ind i loader.swffen.

Det virker desværre bare ikke - jeg går ud fra at det har noget at gøre med at man ikke må tilgå et javascript fra en anden server end den hvor javascriptet ligger?

Findes der nogen måde at omgå dette, - kunne jeg f.eks. skrive javascriptet ind i den eksterne swf fil i stedet? Lidt som når man vil lave popup direkte fra flash?

vh

kalleBalle
Avatar billede jokkejensen Novice
22. februar 2008 - 15:05 #1
firebug kan debugge.. har du prøvet det ?

/J
Avatar billede kalleballe Nybegynder
22. februar 2008 - 15:06 #2
opdagede lige at jeg havde glemt at sætte script access til always, - nu virker det.

Men ellers tak for hjælpen.

vh

KalleBalle