Avatar billede budda Nybegynder
18. februar 2008 - 10:07 Der er 3 kommentarer

Lave egne hjælpefiler

Jeg søger noget software der kan hjælpe mig med at lave hjælpefiler til windows.

Nogen som kender et godt og gratis program?
Avatar billede off-line Nybegynder
18. februar 2008 - 15:12 #1
Skal den hjælpe med, at lukke dine mange åbne spørgsmål?
Avatar billede falster Ekspert
18. februar 2008 - 20:27 #2
Shalom Help Maker er et glimrende - gratis - og såmænd dansk udviklet program til at fremstille hlp-filer. Finns sider ser ud til at være lukket. Men her kan det vist stadig downloades:

http://www.softpedia.com/get/Authoring-tools/Help-e-book-creators/Shalom-Help-Maker.shtml

Hvis du vil fremstille chm-filer er det bare at Google. Men det er vist "sværere" end at fremstille hlp-filer med Shalom.
Avatar billede js_delphi Nybegynder
19. februar 2008 - 16:43 #3
Jeg bruger Microsofts eget program til at lave mine hjaelpefiler, det er forholdsvist nemt at bruge, men alligevel ikke en af disse "Lav dine egne hjaelpefiler med 2 museklik"-programmer.
Ioevrigt ganske gratis.

Programmet hedder
HTML Help Workshop