Avatar billede Meggel Novice
16. februar 2008 - 13:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Cpu køler køre efter jeg har slukket..

Efter jeg har slukket min computer. så køre min cpu køler stadig. nogen gange så slukker den dog helt.. har prøvet at lade den stå natten over for at se om det bare var enefter kølning.. men niksen.. det var det ikke.. nogen som kan hjælpe mig med mit problem.. ?
Avatar billede peet-49 Novice
16. februar 2008 - 13:53 #1
Er du sikker på, den ikke går i standby istedet.
Avatar billede Meggel Novice
16. februar 2008 - 13:56 #2
tror jeg altså ikke.. jeg trykker på luk computer. og ingen indstillinger.. står til at skulle sætte den i standby.. og som jeg siger nogen gange så slukker den dog også helt ned..
Avatar billede madshammer Nybegynder
16. februar 2008 - 14:35 #3
Er du sikker på at det er cpu-køleren? Har du haft kabinettet af og kigge? Det kan jo også være at det er en af de andre blæsere... ikke at det betyder noget, egentlig, for det er jo stadig mærkligt og irriterende.

mvh.
madshammer
Avatar billede off-line Nybegynder
16. februar 2008 - 17:24 #4
Når det nu er så underligt, så prøv med at gå ind i enhedshåndtering, og se
under mus og tastatur, om der er flueben i tilladelsen til at bringe computeren
ud af standby. Det er selvfølgelig en sær løsning, men i mangel af bedre.
Avatar billede Meggel Novice
17. februar 2008 - 21:41 #5
ja jeg er sikker på det er cpu kølerne.. og det er også den på mit gfx kort.. har haft siden af min computer.. og kan bare ikke finde ud af det.
Avatar billede Meggel Novice
17. februar 2008 - 21:43 #6
jorn_asveg der er ingen flueben i nogen af dem..
Avatar billede off-line Nybegynder
17. februar 2008 - 21:50 #7
Ja du kan jo ikke have blæseren kørende, så er det ikke bedre at prøve, at sætte
computeren i dvale eller standby? Når jeg sætter min computer i en af de 2 tilstande,
stopper alt, inklusiv blæserne, og strømforbruget er minimalt.
Avatar billede Meggel Novice
05. marts 2009 - 19:17 #8
lukker.. fandt aldrig ud af det.. men det stoppede en dag..