Avatar billede michaeltryl Seniormester
15. februar 2008 - 17:20 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

kopi af playstation spil

Jeg er ansat i en instution hvor vi har nogen playstations. vi vil dog godt beholde orginalerne og kun ligge kopier ind til børnene hvis muligt.
Er her en som ved om det er muligt at brænde et playstation spil over på eks. en dvd skive og bruge den istedet. det er PS2
Avatar billede hldc Nybegynder
15. februar 2008 - 18:00 #1
Du skal have en chip i din ps2 for at kunne afspille dine brændte dvd'er..

http://www.chipinstallation.dk/
Avatar billede michaeltryl Seniormester
15. februar 2008 - 18:21 #2
ok men hvis vi har den chip i er det bare at tage en kopi af spillet med nero eller et andet program?
Avatar billede hldc Nybegynder
15. februar 2008 - 20:38 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2008 - 20:40 #4
I skal nok have fat i specialiserede DVD kopieringsprogrammer, såsom Clone CD (ja den er god nok ;)) eller Alcohol 120%.
Det er ikke altid Nero kan kopiere hvis der er kopisikring på DVD´en.

Af chip vil jeg stærkt anbefale Matrix Infinity chippen: http://www.konsol-chips.dk/product.asp?product=76&sub=8&page=1 da denne har flest muligheder og nemmest kan opgdateres.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
15. februar 2008 - 20:56 #5
det prøver jeg.
tak for hjælpen, bare smid et svar begge to
Avatar billede hldc Nybegynder
15. februar 2008 - 21:40 #6
Held og lykke  ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2008 - 23:09 #7
Jeps!