Avatar billede chereau Nybegynder
15. juni 2001 - 20:36 Der er 4 kommentarer

webcam til bibliotek...

Jeg har valgt at køre min egen webserver og vil have mit webcam til at opdatere til C:\\programmer\\apache\\htdocs hvor alle de andre filer ligger.
Mit problem ligger så´en set i at jeg ikke kan finde ud af at sætte mit program (webcam32) til at opdatere til andet end FTP serveren.
Skal jeg have et andet program? - hvis ja, hvilket?

-Rasmus
Avatar billede no_doubt Nybegynder
15. juni 2001 - 20:40 #1
har det sammen problem vil gerne uploade til min interne ip så lytter lige med.
Avatar billede chereau Nybegynder
16. juni 2001 - 00:14 #2
no_doubt: Webserver - generelt - opdatering af webcam til bibliotek.
Avatar billede theill Nybegynder
15. juli 2001 - 14:57 #3
Download ConquerCam:

  http://www.conquercam.com/

Det kan gemme til en lokal folder.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
15. juli 2001 - 14:59 #4
i kan bare sætte ftpserveren op til at have C:\\programmer\\apache\\htdocs som en mappe (evt. kaldet webcam
så er det jo bare at uploade dertil....