Avatar billede john1 Juniormester
13. februar 2008 - 10:58 Der er 3 kommentarer

Tilpasning abonnementsbetaling

Jeg har fået et tilbud fra mit webhotel omkring en meget simpel løsning til modtagelse af betaling via abonnement. Synes den var lidt dyrt så er der nogen som tør give et bud på hvad en sådan løsning vil koste. Jeg har webhotel sikker betalingserver. Har lavet det meste af siden den skal blot tilrettes med følgende funktioner:

Jeg har 7 radio knapper hvor hvis du vælger de 3 første betaler man pr. abonnemet dvs. der hæves et beløbet med det samme Og fremover er betalingen til den første i hver måned.

Vælger man derimod de sidste 4 radioknapper er det kun betaling 1 gang. Dvs. en alm. bestilling.

Begge parter modtager en e-mail som bekræftigelse efter købet. Og data gemmes i en database.

Min webhotel har administrationsmondul som kan administrere betalingerne.
Avatar billede nalu Nybegynder
26. februar 2008 - 17:15 #1
Hejsa John,

Jeg er en freelance programmør, samt uddannet multimedie designer, med mange år indenfor branchen. Jeg arbejder bl.a. med ASP, ASP.NET, Visual Basic, javascript og meget mere, og ville helt sikkert kunne løse opgaven for meget billige penge.

Du kan kontakte mig på nadi@medie.dk, hvis du er interesseret.

Med venlig hilsen

Jesper Daugaard
Avatar billede john1 Juniormester
26. februar 2008 - 18:01 #2
hvor meget er meget billige penge?
Avatar billede nalu Nybegynder
26. februar 2008 - 18:57 #3
Udfra din beskrivelse vil jeg gøre det hele for 1000,- ligeud, samt efterfølgende support, hvis der er behov for det.