Avatar billede webname Nybegynder
11. februar 2008 - 12:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Domæne salg? Hvordan?

Hej Eksperter,

Jeg er ved at starte med at udbyde, webhoteller. Jeg har opsat DNS server m.v. alt kører.

Hvem administrere .com/.net/.org m.v.? Kan man som virksomhed nemt forhandle og flytte disse domæner? Idag bruger jeg GratisDNS, men det virker ikke så professionelt at sende kunder derhen, under en oprettelses formular ;-)

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Jannik
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
11. februar 2008 - 12:58 #1
Opret dig selv ved www.joker.com, det er dem bl.a. gratisdns bruger til at administrer deres domæner. Eller i hvertfald har gjort. Her kan du så oprette domæner ligesom du gør ved dk-hostmaster.
Avatar billede leif Seniormester
11. februar 2008 - 13:08 #2
Med en MiniReg via GratisDNS kan du faktisk klare en del af det via mail.
Avatar billede leif Seniormester
11. februar 2008 - 13:09 #3
Avatar billede iss Novice
11. februar 2008 - 13:30 #4
Ikke nok med man kan gøre det via email, men kan gøre så man selv kan fakturer det videre, da faktura kommer i ens eget navn.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
11. februar 2008 - 15:20 #5
Det er stadigt billigere med joker.com. og det samme som i her siger kan sagtens lade sig gøre med joker.com, så istedet for at gå igennem gratisdns så gå det bare direkte til kilden.
Avatar billede webname Nybegynder
11. februar 2008 - 15:42 #6
Til Dalbjerg: Det lyder som en god udbyder. Dem vil jeg kigge nærmere på ;)

Til alle andre: Tak for besvarelserne

Mange tak for jeres tid :-)
Avatar billede iss Novice
12. februar 2008 - 08:20 #7
Jeg samler ikke, men husk lige, det er ikke gratis at blive reseller hos Joker.