Avatar billede blacktiger Nybegynder
10. februar 2008 - 15:29 Der er 3 kommentarer

Vandretur i skotland

Jeg har planlagt med nogle venner at vi skal på vandretur til skotland i sommerferien.

For at få inspiration til ruten havde jeg forestillet mig at jeg bare kunne google andre folk der havde prøvet det samme og se hvilken rute de gik, samt hvilke erfaringer de havde.

Det viste sig dog at være lettere sagt end gjort, jeg kan nemmelig ikke finde en eneste der har gidet skrive om deres vandretur til skotland, men kun firmaer der sælger "vandreture". Hvilket jeg ikke har interesse i.

Nogen der kan hjælpe mig, og finde nogle relevante sider? Jeg forestiller mig at vi skal af sted i mellem 7-10 dage.

NB: jeg så gerne i lige kiggede jeres sider igennem først. jeg gider ikke at i bare spammer mig top 10 random links fra google.
Avatar billede gf Nybegynder
10. februar 2008 - 18:22 #1
Avatar billede blacktiger Nybegynder
11. februar 2008 - 17:04 #2
mange tak, det var faktisk noget jeg kunne bruge. hvis du nu bare smider et svar
Avatar billede gf Nybegynder
11. februar 2008 - 18:08 #3
svar :)