Avatar billede Holme Nybegynder
10. februar 2008 - 14:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overføre billeder fra kamera til PC med Vista

Hejsa

I Windows XP brugte jeg "Guiden scanner og kamera" til at overføre billeder fra digitalkamera til vores pc.
Et lille godt program der viste thumbnails af alle billeder på kameraet med mulighed for at vælge hvilke billeder jeg ville overføre, til hvilken mappe jeg vill overføre til, og hvilket navn billederne skulle have.
Jeg kunne også senere overføre nye billeder til en gammel mappe, og numereringen af billederne ville så fortsætte.

Det program er, i Vista, erstattet med et skodprogram, der ikke er nært så brugervenligt, og ikke lader mig plukke hvilke billeder jeg vil overføre.
Her skal alle billeder overføres, og med samme navn.

Er der en der har en god idé, et godt program eller blot et hint til mig om at jeg gør noget forkert.

-Lars
Avatar billede perhol Seniormester
10. februar 2008 - 17:36 #1
Picasa. Du finder det hos Google her: http://picasa.google.com/
Avatar billede valleystone Nybegynder
14. februar 2008 - 01:04 #2
En anden god ide: drop vista!
Avatar billede Holme Nybegynder
06. maj 2008 - 14:43 #3
Lukket