Avatar billede dark-angel Nybegynder
08. februar 2008 - 18:06 Der er 5 kommentarer

Banner ønskes til website.

Hey.. som sagt, så står jeg og skal bruge et banner til en hjemmeside som handler om weightpull som er en hunde sport som f.eks. agility os er.. :)
bannert skal laves til http://www.weightpulldanmark.com/ jeg skal lave hele hjemmesiden om, og det eneste jeg ikke har helt styr på er det at fremstille bannere.
Websiden bliver lavet med en menu neden under banneret og banneret skal være 800 x 125 pixel, det må meget gerne være i noget rød/hvide farver (som det danske flag) og vil gerne have at dette billede indgår i banneret www.workingamstaff.com/images/WPDKLOGO.jpg

alle billeder på www.workingamstaff.com og på www.weightpulldanmark.com/ er tilladt at bruge.

eneste krav er at det er af hunde der trækker, dvs ikke noget med at tage billeder fra workingamstaff.com af en hund der bidder i et bideærme.. :P

Personen der laver logoet får navn og link til evt. website på siden, men der er desværrer ingen penge for at lave logoet..

håber der er nogle der vil hjælpe. :)
Avatar billede nalu Nybegynder
08. februar 2008 - 19:11 #1
Avatar billede dark-angel Nybegynder
09. februar 2008 - 23:02 #2
ser rigtig fedt ud.. andre forslag ?`kan ikke rigtig sætte fingre på noget med det banner.. ser lige hvad de højre magter siger.. :D
Avatar billede dark-angel Nybegynder
10. februar 2008 - 11:40 #3
lige en ting jeg har om det banner er, at du har brugt den samme hund 2 steder på banneret, kan du indsætte et billede af en hund fra http://www.workingbandogs.dk/13081185 istedet for det første "indsatte" billede af den hvid/brune hund som os er brugt som baggrund.. ?
Avatar billede janne123 Nybegynder
20. marts 2008 - 16:27 #4
Mmmmm ...den sport er da vist kun sjov for mennesker...og DE bliver da vist ikke stærkere eller mere veltrænede af den...
Avatar billede dark-angel Nybegynder
24. marts 2008 - 11:38 #5
lidt latterlig kommentar janne, begge mine hunde elsker den sport så hvis ik du har noget hjælp at komme med så ta venligst og luk røven... og nej hundene bliver ikke specielt mere veltrænet af det..