Avatar billede gargantua Nybegynder
08. februar 2008 - 15:29 Der er 3 kommentarer

Kan ikke få MySQL til at køre på Vista

Kører Vista Ultimate. Dwl seneste version af MySQL 5.0.51a og installeret, men når jeg prøver at køre en Instance Config Wizard siger den "Kan ikke køre side-by-side fordi konfigurationen er forkert. Yderligere oplysninger i hændelseslog filen". Kan ikke finde den log fil, og har da vist kun en instans af mysql kørende.

Hvis jeg starter Query Browser, siger den ERROR 2003 cannot connect to server.

Please help. Sidder og udvikler et CMS system for en klient, der vil bruge mysql.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
08. februar 2008 - 15:38 #1
Avatar billede gargantua Nybegynder
08. februar 2008 - 20:06 #2
Cool det virkede. Takker mange gange herfra.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
08. februar 2008 - 20:24 #3
Svar kommer her :)