Avatar billede tille Nybegynder
06. februar 2008 - 22:51 Der er 1 løsning

Reset af iTunes Music Library

Hej

Er der nogen af jer der ved hvordan man fjerner iTunes registreringer vedrørende musik library, og genimporterer ?

Har prøvet at afinstallere men det er den kold over for

pft

peter
Avatar billede tille Nybegynder
10. februar 2008 - 22:59 #1
jeg fandt selv løsningen på et andet forum

how to recreate your iTunes library and playlists in iTunes 3 and iTunes 4.

Recreating the iTunes Library file

Follow these steps:

Quit iTunes.
Locate your iTunes folder.

For Mac OS X the iTunes folder is stored in one of the following locations:

/Users/username/Music
/Users/username/Documents
Note: You may need to check both locations.

For Microsoft Windows the iTunes folder is stored in

\Documents and Settings\username\My Documents\My Music\

Open your iTunes folder.
Drag the iTunes Music Library.xml to the Desktop
Drag the following files from your iTunes folder to the Trash:

iTunes 4 Music Library
Any other iTunes Music Library files that are in your iTunes folder (for example, you may still have iTunes Music Library files from older versions of iTunes).

Open iTunes.
From the File menu, choose Import. Tip: Do not add any music into iTunes at this point.
Navigate to the iTunes Music Library.xml file on the Desktop.
Click Choose.
Original document can be read here:

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93313